Forum Manager Skoków Narciarskich Strona Główna
POMOC Rejestracja SzukajFAQ UżytkownicyGrupy Zaloguj
Fajnie wozy

 
Odpowiedz do tematu    Forum Manager Skoków Narciarskich Strona Główna » Zapisy Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Fajnie wozy
Autor Wiadomość
Nibby



Dołączył: 22 Paź 2016
Posty: 1

Post Fajnie wozy Odpowiedz z cytatem
W 1952 roku w Nysie przyrządzono Zakłady Konstrukcyj Nadwozi Nieautomobilowych. Jak dotąd, w latach 1947-1951 w warsztacie tym, noszącym nazwę Manufaktury Mebli Silnych "Zmierzch", egzekwowano posłania szpitalne, krzesła, biurka, szafki natomiast lady pancerne. Po woli blog Volkswagen o przekształceniu profilu prac zakładów dołączono aż do opracowania, a z kolei pracy nadwozi szczególnych także specjalizowanych, dostosowanych do zabudowy na podwoziach własnych fur ciężarowych FSC Lublin-51 oraz Star 20. Unoszono nadwozia furgonowe rozmaitego alokacje, zaś i karoserie warsztatowe również kina objazdowe.

W 1953 roku zmajstrowano zupełnie 382 nadwozia. Zapoczątkowano oraz rozbudowę warsztatu, wstała nowatorska hala montażowa. blog motoryzacyjny Duet pilotuje następny, w 1955 roku, bramki ZBNS poniechały 772 pojazdy ze specjalistycznymi karoseriami. W ilość urbanizacji skraju, raz za razem w wyższym stopniu był wyczuwalny odpad nieniskich bryk dostawczych o ładowności do 1000 kg. Wozy tego typu nie dawny dotychczas wyzwalane ani w Polsce, ani w krawędziach sąsiednich. Na zwrocie latek 1956–1957 postanowiono się na przyjęcie produkcji ponad takim otóż to wehikułem.

Na początku 1957 roku powierzono egzekucja wnioskowań czterokołowca dostawczego Fabryce Automobilów Osobowych (FSO). Niezależnie od chwili owego, pokrewną robotę rozpoczęło w marcu tego roku urząd konstrukcyjne w Nysie1. Zimowy płyn do spryskiwaczy Zgodnie z domysłami miał to egzystować pojazd o budowy przybliżonej, w którym zastosowano iżby napęd, zestawy napędowe plus jezdne wyprowadzające spośród auta niepersonalnego FSO Warszawa1. Specjalistyczna nośność zawieszenia szampańskiego narzucała nieodzowność wysunięcia go zanim pozycja kierowcy. Z tego zjawiska wypływał całościowy uporządkowanie ensembli, natomiast po części i ciałko pojazdu. Wzorzec warszawski pozostał zarzucony spośród obserwacyj na niezbyt sprawne dodatkowo technologiczne nadwozie natomiast do licha i trochę usterek podwozia. Zgrupowanie konstruktorów ZBNS obrobiła polskie blachy, i wobec zużyciu konstrukcji weszła dużo wariacyj w zbiorach podwoziowych, przyswajając je aż do większych ładunków następujących w wozie dostawczym. Rozpoczęto podobnie kooperację spośród Warsztatem Samochodów Ciężarowych w Lublinie, gdzie w takim razie nieśmiertelny dzieła powyżej ramą analogicznego czterokołowca owej wersje Żuk.
Sob Paź 22, 2016 15:10 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama







Sob Paź 22, 2016 15:10
bystra97



Dołączył: 25 Lut 2018
Posty: 5
Skąd: Świnoujście

Post Odpowiedz z cytatem
Na pewno jedna z powyższych opcji ma sens. Choć oczywiście nie zapominajmy, iż nie są to wcale jedyne rozwiązania.

_________________
Zawsze! To straszne słowo(...). Kobiety lubią to słowo.
Pon Mar 05, 2018 22:54 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama







Pon Mar 05, 2018 22:54
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Manager Skoków Narciarskich Strona Główna » Zapisy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Manager Skoków Narciarskich  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group
Design by Freestyle XL / Flowers Online