Forum Manager Skoków Narciarskich Strona Główna
POMOC Rejestracja SzukajFAQ UżytkownicyGrupy Zaloguj
new balance roze

Odpowiedz do tematu    Forum Manager Skoków Narciarskich Strona Główna » CHAT Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
new balance roze
Autor Wiadomość
Maurice Duncan

Post new balance roze Odpowiedz z cytatem
We hebben ons nooit afgevraagd new balance roze of hier New Balance-schoenen met het label "Made In USA" zijn gemaakt. We hebben geen reden om de stamboom van dat kleine percentage van hun schoenen met het label "Made In USA" in twijfel te trekken. Maar zelfs dit is misschien een sprong in het diepe. In deze FTC-aanvraag uit 1996 vroeg New Balance de FTC om te overwegen een standaard van "meer dan 50% binnenlandse inhoud" toe te passen, zodat een product kon worden geëtiketteerd met een niet-gekwalificeerde claim van "Made In USA". Destijds had de FTC een "alle of vrijwel alle" standaard voor binnenlandse inhoud voor producten met het label "Made In USA". Het is ook de moeite waard om op te merken dat dit een reactie was op een klacht die de Federal Trade Commission tegen New Balance had ingediend vanwege hun etiketteringspraktijken.

We hebben geprobeerd de klacht van de FTC tegen New Balance te lokaliseren, maar blijkbaar gaat hun website-archief niet zo ver terug. We vonden echter deze FTC-klacht tegen New Balance, beweerde prijsafspraken en deze toestemmingsovereenkomst, waarin New Balance ermee instemt te stoppen met het verkeerd voorstellen van de oorsprong van hun schoenen. Als u de tijd neemt om de instemmingsopdracht te lezen, geeft dit aan dat de FTC beweerde dat new balance blauw New Balance beweerde dat schoeisel "volledig in het buitenland gemaakt" was gemaakt in de Verenigde Staten. Zoals gewoonlijk het geval is bij instemmingsbevelen, gaf het bedrijf geen schuld toe, maar stemde het er gewoon mee in de toekomst te stoppen.

Voor zover wij weten, is N.B. heeft nooit echt aangegeven waar de onderdelen van hun schoenen met het label "Made In USA of Imported Materials" vandaan komen, maar u lijkt new balance aanbieding het met ons vermoeden eens te zijn dat het inderdaad China is. En zelfs als de binnenlandse norm van 70% wordt toegepast, is dat dan 70% qua gewicht, 70% per volume, 70% per dollar of een andere maatstaf? Als het 70% van de dollar is, dan is het zeer waarschijnlijk dat het enorme verschil tussen de arbeidskosten in de VS en China kan betekenen dat 95% van het fysieke product in China wordt geassembleerd. Laten we er eerlijk over zijn ... Het is niet zo dat China (of een ander land) betere nylon, polyester, rubber, draad of lijm heeft dan in de VS, het is de beschikbaarheid van goedkope arbeidskrachten. Het is logisch dat ze hun producten zoveel mogelijk buiten de VS willen assembleren. Waarom zouden ze anders een maatlabel op de schoen plakken dat het land van herkomst niet new balance 860v8 aangeeft, om er later een sticker op te plakken, met de tekst "Made In USA of Imported Materials".

New Balance Fresh Foam Aristide heeft mijn leven veranderd !! Ik heb altijd last gehad van mijn voeten. Ik heb hielspoor gehad, pijn in mijn voeten (vooral tijdens het lopen) en ik voelde me gewoon ongemakkelijk bij het dragen van schoenen in het algemeen. Ik loop al jaren, maar ik kan niet zeggen dat ik het leuk vond. Ik wist het gewoon, ik moest sporten. In de dertig liep ik 3 tot 5 mijl per dag. In mijn jaren '40 en '50 was het vijf dagen per week 2-3 mijl. Nu in de zestig waren mijn laatste twee jaar sporadisch. Alleen al de gedachten van het lopen deden me pijn. Ik heb honderden paar schoenen van elk merk gekocht. Nooit heb ik minder dan honderd per paar uitgegeven, alleen omdat ik bang was dat de constructie de pijn erger zou maken. Nou, de hemel is een maand geleden geopend. Ik was weer op zoek naar de perfecte schoen.

Ik ben al meer dan 30 jaar een trouwe New Balance-klant. Je schoenen zijn mijn keuze voor hardlopen en wandelen vanwege de kwaliteit en pasvorm. Ik heb echter al mijn New Balance-schoenen verbrand vanwege uw steun voor de meest racistische, vrouwenhaterige, narcistische, ongeschoolde, wannabe dictator, Donald Trump. Ik draag sinds 1983 New Balance-hardloopschoenen, net voordat ik de basistraining volgde in het Amerikaanse leger. Ik heb zojuist mijn meest recente paar (model 990) in januari gekocht. Het zijn veruit de beste sportschoenen die ik ooit heb gedragen. Ik vind het leuk dat veel schoenen van New Balance nog steeds in Amerika worden gemaakt. Ik zal uw producten blijven kopen, ongeacht de politieke opmerkingen van sommigen. Ga zo door!

Ik schrijf om te zeggen dat ik na vele jaren als New Balance-klant uw producten niet meer zal kopen. De steun van New Trump's bedrijfsleiding van Donald Trump new balance hardloopschoenen dames is voor mij onaanvaardbaar. Hoewel New Balance misschien het gevoel heeft dat Donald Trump een handelsbeleid zou kunnen voorstellen dat het bedrijf ten goede zou kunnen komen, staat hij ook bekend voor zoveel andere hatelijke en verdeeldheid zaaiende beleidsmaatregelen. Hoewel u zijn handelsbeleid misschien leuk vindt, ziet u ook zijn racistische, onverdraagzame, blanke supremacistische uitspraken over het hoofd of gaat u ermee akkoord, om nog maar te zwijgen van zijn totaal betreurenswaardige behandeling van vrouwen. Zijn dit echt de waarden die New Balance als bedrijf ondersteunt? Uw impliciete steun aan [img]http://www.holmesphotographic.com/images/shoes/new balance-750cci.jpg[/img] deze waarden is waarom ik geen klant meer zal zijn.
Wto Lip 21, 2020 03:08 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama

Wto Lip 21, 2020 03:08
Odpowiedz do tematu    Forum Manager Skoków Narciarskich Strona Główna » CHAT Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do: